.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد نگران‌کننده آمار قربانیان آنفلوانزای خوکی

هم‌چنانطبق آمار رسمی وزارت بهداشت، طی یک هفته گذشته 42 نفر بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوانزای A در کشور جان خود را از دست داده اند که این تعداد مرگ و میر می تواند تا حدودی نگران کننده باشد.

ثبت 42 مورد فوت در اثر ابتلا به آنفلوانزای A در مدت یک هفته نشان می دهد که شدت مرگ و میر این بیماری بالا بوده و می بایست در صورتی که فردی به این بیماری مبتلا می شود، شرایط درمان او را تا حد امکان فراهم آورد. زیرا، در غیر این صورت، مرگ بیمار حتمی خواهد بود.

البته مسئولان وزارت بهداشت معتقدند که اکثر فوت شدگان زمینه بیماریهای تنفسی و قلبی را داشته اند و همین مسئله باعث مرگ این تعداد از مبتلایان بوده است.

در هر حال، بیماری آنفلوانزای A تا کنون بیش از 100 قربانی در کشور داشته است که 42 مورد از فوتی ها فقط در یک هفته گذشته بوده است که رشد تقریبا 85 درصدی از روند مرگ و میر مبتلایان را نشان می دهد.

این در حالی است روند ابتلا به این بیماری در هفته اخیر نسبت به هفته های قبل روند رو به کاهشی داشته است به طوری که در هفته گذشته تعداد موارد ابتلا به این بیماری 509 مورد و طی این هفته 466 مورد گزارش شده که 43 مورد کاهش داشته است.

در مجموع تا کنون 3128 نفر در کشور به بیماری آنفلوانزای A مبتلا شده اند و 100 نفر نیز فوت کرده اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت در خصوص مقایسه آمار فوت‌ کشورمان با کشور‌های منطقه مدیترانه شرقی با توجه به سیستم ثبت دقیق و شفاف موارد شدید ابتلا به بیماری و همچنین آمار مرگ و میر و اعلام مرتب هفتگی آن در کشور اعلام داشته که آمار فوت در ایران با در نظر گرفتن جمعیت 70 میلیونی از بسیاری از کشورهای منطقه مدیترانه شرقی که دارای جمعیت کمتری نسبت به کشورمان هستند، پایین ‌تر است. ضمن اینکه در بسیاری از کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سیستم گزارش و ثبت دقیقی از مرگ و میر وجود نداشته و آمار واقعی از تعداد مبتلایان و تعداد موارد مرگ اعلام نمی‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.